it's been a while..

jag visste att det skulle bli såhär, att jag bloggar mycket i början men sen avtar det. och jag ska försöka rycka upp mig, men jag lider av tidsbrist och orkeslöshet. vad har hänt sen sist, då? jo, det var studentfest i torsdags. mycket roligt som innehöll allt en bra utekväll ska göra. alkohol, trevligt sällskap, musik och lite fight ;) sjukt lyckad kväll, i vilket fall. som avslutades med ostätande hos ida :) fredagen var jag sliten på. mådde riktigt risigt och trots att jag var ledig pallrade jag mig upp med ida och gick iväg till skolan. vid halv ett gick jag upp till stan för att luncha med 93:orna. åt dock inget utan följde bara med som sällskap. for senare iväg till örebro för att coacha dom i en cup. gick sådär, förlorade matchen och så for vi hem igen. samling 06.30 på lördagen så det innebar tidig fredagkväll för mig! 05.40 ringde klockan, så var det bara att kliva upp. åkte till örebro, förlorade båda matcherna.. så åkte vi hem. kom till köping runt 17, började jobbet vid 18. kom hem ifrån jobbet 02.40, somnade vid 3, och så samling 06.30 igen på söndagen. kul om man var pigg. heheh. sån tur var så åkte ida med, så jag kunde hålla mig vaken :) hård helg med andra ord! men jag lever. tihi.

i veckan har det varit relativt lugnt. mycket i skolan dock, och nu har jag dragit på mig en förkylning samt hjärt-smärtor.. känns ju sådär. gick hem från skolan idag och sov 7 timmar. och ändå har jag inte sovit dåligt inatt. helt sinnes att en människa kan vara så trött hela tiden! hoppas det går över snart, annars måste jag - och då menar jag måste - söka upp en läkare. har tänkt att göra det för hjärtat, men det har inte känts lika mycket de senaste dagarna och det skulle ju vara lite pinsamt om jag kommer dit och det inte känns något alls. heheh. så jag väntar.

det vankas framtid också. vad ska man söka till hösten? ska jag söka? eller ska jag jobba? blö! jag vet inte. om jag söker så blir det nog iaf basår på kth och sen efter det civilinjengör - produktutveckling och design. det tycker jag låter intressant! får se vad som sker. ska boka tid hos syon imorn och ta mig ett snack :)

nu ska jag göra annat.
over and out,
´elin, ♥

Kommentarer
Postat av: emma

HURRU!! det lät som en JOBBIT helg hurredu!!:)
hoppas du listar ut va du vill gö efter skolan!
hare gött! kram

2008-04-10 @ 07:46:35
URL: http://emmakcmorsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0