det är ofattbart

hur fan kan man göra något sådant som har hänt i arboga? det är för mig helt ofattbart. att gå på två småbarn som inte kan försvara sig och dess mamma, helt utan anledning (vad som framgått, iaf). jag förstår inte. nu har alltså två stycken liv tagits ifrån oss, och ett kan ytterligare gå förlorat för att en dåre där ute fick för sig att knivhugga dem. jag förstår inte, jag förstår inte, jag förstår inte. jag kände inte personerna i fråga, och jag vet inte heller säkert vilka de är. men min syster gjorde, så det är ändå inte avlägset långt bort. urs, jag mår dåligt bara av att tänka på det, så jag ska försöka ta tankarna till något annat.



min dag, t.ex. lugn skoldag med en föreläsning och trafficing mitt på dagen. intressant, men det känns som att jag är ganska maktlös i det sammanhangen. vet liksom inte vad man ska göra, så det känns som att det känns lite värdelöst att försöka sig på det. nu låter jag hjärtlös, men jag är inte det egentligen ;) känns bara som att det redan arbetas för fullt med det ute i världen så mig kan de skippa. självklart tycker jag att det är hemskt, det är inte det. jag har bara ont om tid.

for hem efter skolan för att ta itu med ett arbete jag ligger lite efter med, satte mig vid datorn och tog upp ett word-dokument. jag kände att ögonen började svika så jag gick och vilade lite på sängen. vem somnar och vaknar 3 timmar senare? jo, elin såklart. där gick massa tid bort så nu måste jag sitta uppe hela natten. jag har egentligen inte tid att blogga heller, men jag måste få skriva av mig lite.

jaja. ska väl fortsätta med mitt arbete om kungen!

over and out,
´elin, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0