flitig elev

kan man ju få tro iaf. nu har jag gått upp massa timmar tidigare bara för att skriva klart ett arbete som jag ligger efter med. just att jag ligger efter med det kanske tyder på att jag inte är en sån flitig elev som jag borde vara.. hehehe. jag har i vilket fall kommit fram till att monarkin ska bevaras, och den främsta orsaken till det är den rådande monarkin vi har i detta land. det är 80% av landets befolkning som vill bevara kungen och om man då väljer att avskaffa honom skulle det vara ett mycket odemokratiskt beslut.

kungen är bra, tralalalalaa! 


för tillfället sitter jag på min mors jobb och softar. är precis klar med arbetet och väntar nu på att traska ner till skolan. vill inte komma dit för tidigt. folk kan ju tro att jag blivit pluggis :O hehehe!  men jaja. ska väl fördriva tiden med något annat ett tag. kommer en uppdatering senare idag!

over and out,
´elin, ♥




Kommentarer
Postat av: Jesper

Ur svenska hjärtans djup en gång
en samfälld och en enkel sång
som går till Kungen fram!

2008-03-19 @ 21:42:41
URL: http://halmboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0