imponerad, mycket imponerad

nu kommer uppdateringen. det gick mycket bra på redovisningen vi hade idag på filosofin, tycker jag. jag gillar det där med att diskutera, speciellt när det är om ämnen som är lite kluriga. då kan det bli hetsigt och intressant! :D

det jag hade tänkt ta upp idag är blondinbella. jag tycker att hon är cool! det är verkligen en tjej jag beundrar. hon är framgångsrik på en blogg, tjänar miljonbelopp på att skriva om sitt liv? det är sjukt mycket respekt! jag hör allt för mycket klagomål på den tjejen! det är ren avundsjuka, mina vänner! hon har lyckats med något vi alla vill, tjäna lätta pengar! nej, bort med alla klagomål! hon är duktig, och jag är imponerad! :D

jag har glömt i två inlägg nu att göra "häst eller kolera"! det är katastrof. men här kommer dagens!
häst - återigen blondinbella! hon är en mycket imponerande människa och jag tycker att hon är värd denna plats!
kolera - folk som "hatar" människor pga avundsjuka! beundras och inspireras att göra samma sak istället! ni kommer mycket längre på det. ingen idé att gå och sprida massa skit bara för att den har lyckats bättre än ni. kämpa så kommer du också dit!

tillslut vill jag bara skänka en liten ros och tanke till familjen i arboga. det är hemskt och tyvärr finns det inte så mycket att göra, men en tanke skadar aldrig. urs, jag kan inte låta bli att må dåligt..

   ttyl,
´elin, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0