the new kid on the block

i guess that's me ;D jag har blivit så inspirerad av allt detta bloggpratande att jag har tänkt att ta tag i en egen blogg. jag gjorde ett tappert försök för ett antal år sedan, men jag slutade lika snabbt igen.. förmodligen pga tidsbrist. ska inte säga att jag har mer tid nu, men jag har andra prioriteringar i livet nu.. hehehe.

så, vad ska man blogga om? en bra plan är att skriva om mitt liv och mina tankar, vilket jag har tänkt att göra också. så jag kan ju börja med att berätta om dagen. vaknade sisådär 9.45, klarvaken för första gången på ett antal år. klev upp, trots att jag inte ville, gjorde mig i ordning och for till skolan. hade några lektioner, vandrade till min moders jobb, fikade, blev hämtat av pappa och åkte hem till frosta. mycket spännande dag, må jag säga. inte alls. har börjat på ett arbete som jag ska lämna in på onsdag också. handlar om varför vi ska bevara monarkin i sverige, så om någon har någon åsikt i frågan så är det fritt fram att hjälpa till!

nu blev jag lite bitter, för jag hade skrivit ett långt inlägg och så skulle jag spara det. vad händer? allt keffar och det enda som sparas är det jag har skrivit här ovan. kul! inte direkt. men jaja, gilla läget. försöker komma ihåg vad jag skrev.

nu sitter jag i vilket fall här och väntar på att 100 höjdare ska börja. jag har längtat och äntligen är det tillbaka! filip och fredrik är världens okrönta kungar. dom är kärlek, helt enkelt. hihi

hade tänkt att ha ett litet roligt inslag i varje inlägg som jag vill kalla "häst eller kolera" och kan jämföras med de okrönte kungarnas inslag "bra eller anus". vad som är positivt och negativt hoppas jag ni förstår själva ;)

så, dagens "häst eller kolera"
häst - att vi lyckades vända ett 1-3 underläge till en vinst med 5-3 över fc linköping i kvalet till ettan i lördags. nu gäller det bara att vi vinner igen i returmötet på lördag borta i linköping så är vi där! :D
kolera - skolan. det är något ni kommer få höra mycket klagomål om i den här bloggen och det beror mest på att jag är så förbaskat trött på den! och det är helt sinnessjukt mycket att göra. men men, drygt 80 dagar kvar, sen är det slut!

jaja, nu är det 2 1/2 men, så jag ska glo på det tills 100 höjdare börjar

over and out,
´elin, ♥



image2

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo! nice blogg! jag gjorde oxå ett försök för ett tag sen..blev typ inget utav det! synd..men ja sitter ju bara vid datorn på jobbet,nästintill aldrig hemma!:/
verkar gå bra för er i innebandyn! GRATTIS!
får ta en kebab snart!;)

//"E"

2008-03-18 @ 08:17:06
Postat av: Ida

du e leeewskih. men min kompis :)
puss!
/IDA

2008-03-18 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0