hurtigt, polarn

idag var jag och bella duktiga och tog tag i våra kragar och skrev in oss på gymmet. blev ungefär en timma idag och likaså imorn! skönt :) sa till igår på innebandyn att jag ska ta ett uppehåll ett tag för jag har noll motivation, så det ska bli skönt att träna lite annat och inte bara innebandy hela tiden. spelar ju ändå innebandy på måndagar och det är mycket roligare :) hihi.

nu sitter jag här iaf, har just fixat ihop en sockerkaka som jag ska bjuda på i kungsör. så nu är den i ugnen och jag sitter och chillar med en äcklig varma koppen. trodde den skulle vara god, kyckling brukar vara det. men tydligen är det andra bullar med just smaken "redd kyckling".(kanske ett stavfel och att den heter "rädd kyckling" och därav den lite obehaliga smaken, vad vet jag? :S )

efter att jag hälsat på grabbarna på jobbet ska jag och ronny åka till hans föräldrar och gratta hans far som fyllde igår (som min kära pojkvän hade glömt, så fadern själv fick ringa och påminna. pinsamt, ronny) men idag ska vi dit iaf. och vi ska ta med oss en blomma och en trisslott :)

ska nog ta och kolla lite tv istället. mycket mer givande, känns det som :P
good luck with whatever you're doing,
elin, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0