morgon, igen

japps, då var det morgon igen. och jag har ingenting att göra idag heller. jag måste fan skaffa mig ett liv! men det finns inga jobb! jag ska sätta mig och skriva ett ruskigt bra personligt brev och cv och skicka till alla jag kan tänka mig runt om i köping. så får det bli. men det tar vi imorn eller så, för jag har inget office-paket och jag orkar inte skriva allt för hand :P hihi.

imorse när ronny åkte till jobbet kände jag en förskräcklig lukt någonstans från sovrummet, så klockan 05.45 var jag upp och rotade igenom hela rummet efter en kattbajs. jag hittade inget. men senare när jag vaknade till liv andra gången runt 10.30 vad jag tvungen att gräva djupare i problemet och storstädade ur hela rummet. och visst! han hade bajsat i min klänning. mysigt! varför gör han så? vi måste ha glömt öppna dörren till toaletten :P men men, vi får väl hoppas att det inte händer igen.

idag har jag som sagt inget att göra, så då får man skapa sig saker att göra. jag ska rita lite på min lejonkungen-tavla, städa mer i sovrummet, gå en promenad i det vackra höstvädret och om klockan inte blivit tre än då, så får jag försöka hitta på något mer att göra fram till ronny kommer hem. för då ska jag laga mat. hehehe. men då har man någon att prata med iaf:) kanske ska ringa en ledig kompis också och se om jag kan få sällis på promenaden. eller så går jag själv och lyssnar på musik i 180.. får se :)

nu ska jag iaf borsta tänderna och göra mig klar :)

puss!
elin, ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Lejonkungen-tavla? det har jag missat. Jag älskar lejonkungen! Varför har du inte berättat? :O

2008-10-26 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0