nya tag

nu ska jag ta tag i den här igen, nu när jag i princip har noll saker att göra om dagarna :P men jag orkar inte ta upp vad jag har gjort sen senast för det är så sjukt längesen, så jag börjar om från scratch! here we go!

idag ska jag baka en kladdkaka, luncha med min syster, plocka ihop lite i lägenheten, åka till kungsör och bjuda grabbarna på jobbet på kladdis och sen leka med ronny :)
men nu ska jag äta frulle och prata med min jesper på msn :) det är trevligt. och den 6 november drar jag och bella ner till frankrike för att hälsa på honom och isabelle. jag längtar!

frukost nu!
peace out,
elin ♥


Kommentarer
Postat av: Jesper

Och jag längtar efter dig;D

2008-10-01 @ 12:32:10
URL: http://digressio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0