yes

har precis kommit hem från lite av dagens bravader. skulle ut och gå en sväng och tänkte gå förbi och hälsa på bella, men så dök ida upp så jag följde med upp dit en sväng, så drog det ut på tiden och så ringde min syster så jag följde med henne till hennes lägenhet och hjälpte lite.
nu sitter jag här, lyssnar på musik och äter lite pasta carbonara och väntar på att ronny ska komma hem innan jag ska iväg och möta oskar på stora torget :) ruskigt längesen jag träffade honom så det ska bli kul :) sen är det träning som gäller och sen hem och fixa i lägenheten igen. mycket nu!

på återseende!
elin, ♥


Kommentarer
Postat av: nadja

haha, jag vill tacka dig och mina två andra läsare, det är ni som håller ångan uppe!

2008-10-05 @ 19:09:21
URL: http://nadjakhelifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0